În primul sondaj realizat de cititorii revistei germane „Mașini clasice”, marca de ulei ocupă primul loc la categoria uleiuri de motor și alte două locuri pe trei

Cititorii revistei germane „Classic Cars” au votat LIQUI MOLY marca de top a anului 2020 cu o medalie de aur la categoria uleiuri de motor. Compania germană de lubrifianți a câștigat bronzul la categoriile de îngrijire a vopselei / lacului / cromului și a produselor de curățare a jantelor. „Suntem încântați că cititorii, cu încrederea lor în marca noastră și în produsele noastre, ne oferă o proverbială toamnă aurie”, spune directorul general Günter Hiermaier.

Pentru prima dată, revista Bauer Media Group i-a pus pe cititori să voteze mărcile lor preferate, de la A pentru cluburi auto până la W pentru ateliere. LIQUI MOLY a ajuns pe podium în trei din cele 14 categorii. Ca aspect special: LIQUI MOLY a fost disponibil pentru a fi votat exact la aceste trei categorii, asigurând astfel numărul maxim de titluri posibile. Altfel spus, voturile au fost chiar suficiente pentru poziția de top – și cel mai impresionant: cu aproape 45% din voturile cititorilor, compania și-a menținut cei zece urmăritori la o distanță clară. „Fiecare premiu suplimentar este special pentru noi. Dar este ceva foarte special atunci când terminăm în top-ul unui sondaj al cititorilor, la prima participare și asta este o premieră ”, spune Günter Hiermaier. Împreună cu Ernst Prost, formează nivelul de top management al LIQUI MOLY.

LIQUI MOLY a urcat, de asemenea, pe podium în alte două categorii: Voturile cititorilor în categoria de curățare a jantei și în categoria de îngrijire a vopselei / lacului / cromului au fost suficiente pentru locul 3. „În calitate de furnizor de gamă completă, este îmbucurător pentru noi atunci când suntem percepuți de șoferi nu numai în competența noastră principală de producători de lubrifianți și aditivi, ci și atunci când alte categorii din gama noastră de produse sunt observate și evaluate pozitiv”, a rezumat Günter Hiermaier.

Categories: Noutati