COMUNICAT DE PRESĂ

Ulm, august 2020

LIQUI MOLY devine sponsor oficial al cursei Hahnenkamm KitzbühelProducătorul german de uleiuri de motor și aditivi LIQUI MOLY se implică pentru perioada 2021-2025 în cursele de schi alpin, și anume în cursa Hahnenkamm, cu faimoasa sa secțiune downhill, cunoscută în întreaga lume. În cadrul unei conferințe de presă din Leipheim, localitatea de domiciliu a lui Ernst Prost, directorul LIQUI MOLY și Harti Weirather, fost schior profesionist și proprietar al agenției internaționale de marketing sportiv WWP (Weirather-Wenzel & Partner GmbH), semnează un contract de parteneriat de cinci ani, cu organizatorii cursei Hahnenkamm și clubul de schi Kitzbüheler Ski-Club. Ernst Prost vede sponsorizarea ca parte din strategia ofensivă de marketing a specialistului în lubrifianți LIQUI MOLY: „În ultimele luni am investit 18 milioane de euro în plus în publicitate. Cursa Hahnenkamm cu arhi-cunoscuta secțiune downhill reprezintă un eveniment uriaș la nivel internațional, care va aduce marca noastră LIQUI MOLY în casele din întreaga lume. Această acțiune se adaugă la implicarea noastră deja masivă în acțiunile de sponsorizare.” „Experiențele noastre cu sponsorizarea sporturilor de iarnă sunt predominant pozitive. Oferim astfel puternicii noastre mărci LIQUI MOLY o prezență și mai răspândită. Ne bucurăm mult că suntem acum parteneri ai cursei Hahnenkamm. Secțiunea sa downhill e cunoscută drept cea mai solicitantă parte a cupei mondiale de schi alpin. Cercul sponsorilor este unul foarte select. Asta ilustrează nivelul la care suntem noi, cu marca și produsele noastre”, a explicat Peter Baumann, director de marketing la LIQUI MOLY. Producătorul șvab de uleiuri și aditivi a reușit prin strategia sa ofensivă de marketing să obțină chiar și în criza cauzată de coronavirus o respectabilă creștere de aproape 3 procente la cifra de afaceri. „Aplicăm această strategie în primul rând pentru partenerii și companiile care ne sunt clienți. Atelierele și comercianții profită de imaginea pozitivă a mărcii noastre. Consumatorii caută direct produsele noastre și le pot obține de la partenerii noștri comerciali”, a accentuat Prost. Pe piața foarte competitivă a uleiurilor, LIQUI MOLY s-a axat puternic pe sponsorizare și publicitate activă. „Clienții asociază caracteristicile pozitive cu marca noastră. În ceea ce privește sponsorizările pentru sport, ele ajung la un număr mare de oameni care trăiesc din plin emoțiile și succesul odată cu echipele și sportivii lor preferați. LIQUI MOLY e parte din această emoție. Și astfel noi putem să profităm sustenabil de asta, la nivel mondial”, a mai spus Baumann.În prezent, LIQUI MOLY comercializează produsele sale în 150 de țări. „Produsele noastre sunt realizate pentru condiții dintre cele mai dure. De la deșertul arctic și până în savana din Zimbabwe. Prost a accentuat: „Clienții noștri primesc la LIQUI MOLY numai cea mai bună calitate, Made in Germany”.

Despre LIQUI MOLY

Cu aproximativ 4000 articole, LIQUI MOLY oferă o gamă largă unică la nivel mondial de produse chimice auto: uleiuri de motor şi aditivi, unsori şi paste, spray-uri şi produse de îngrijire auto, produse de lipit şi etanşare. Înfiinţat în 1957, LIQUI MOLY îşi dezvoltă şi fabrică produsele exclusiv în Germania. În această ţară este lider de piaţă nedisputat în domeniul aditivilor şi este votat cu fiecare ocazie ca cea mai bună marcă de uleiuri. Compania își comercializează produsele în 150 de țări și a avut în 2019 o cifră de afaceri de 569 mil. euro.

Mai multe informații puteți obține de la

LIQUI MOLY GmbH, Jerg-Wieland-Str. 4, 89081 Ulm-Lehr

Tobias Gerstlauer, Director relații publice D/A/CH

Tel.: +49 (0)731/1420-890

Fax: +49 (0)731/1420-82

Tobias.Gerstlauer@liqui-moly.de

Categories: Noutati