LIQUI MOLY lansează pe piață noul său Special Tec AA 0W-16


Ianuarie 2020 – „Acesta este uleiul cu cea mai mică vâscozitate pe care l-am lansat vreodată”, explică Tim Keller, Export Area Manager la LIQUI MOLY și responsabil pentru piața din Marea Britanie și Irlanda, atunci când vorbim despre noul Special Tec AA 0W-16. Este potrivit pentru modelele selectate de la Honda, Lexus, Suzuki și Toyota.

Este vorba în special de producătorii japonezi de automobile care prevăd o vâscozitate de 0W-16. Cu toate acestea, până în prezent, este foarte neobișnuit în afara Japoniei. Cu toate acestea, acest lucru se schimbă lent. „Uleiurile 0W-16 sunt încă foarte mult un produs de nișă, dar, din punct de vedere tehnologic, sunt foarte interesante”, explică Tim Keller. „Acesta este motivul pentru care noi îl producem deja, chiar dacă potențialul de câștig de venituri este încă scăzut.” Special Tec AA 0W-16 îndeplinește cerințele pentru API SN Plus + RC și ILSAC GF-5 și este potrivit pentru modelele selectate de Honda, Lexus, Suzuki și Toyota. Cu cât este mai scăzută vâscozitatea uleiului, cu atât mai puțin putere trebuie să utilizeze motorul pentru a pompa uleiul. Aceasta reduce consumul de combustibil și nivelul de emisii în consecință. Un ulei cu vâscozitate scăzută este unul dintre numeroasele trucuri pe care producătorii de automobile le folosesc pentru a reduce emisiile. O vâscozitate mai groasă 10W-40 a fost cea mai răspândită vâscozitate, astăzi este de 5W-30 și din ce în ce mai mult 0W-20. Și acum 0W-16 a fost lansat. Provocarea producătorilor de ulei este de a dezvolta un ulei care are o vâscozitate scăzută pe de o parte, dar asigură, de asemenea, ungerea motorului în condiții extreme. Uleiul propriu-zis folosit în uleiul de motor nu poate gestiona acest lucru, deoarece vâscozitatea sa este prea mică. Pachetele aditive foarte dezvoltate, care sunt amestecate cu uleiul real din uleiul de motor, care menține motorul lubrifiat.

Categories: Noutati