Start de sezon în MotoGP – Specialistul în lubrifianţi mizează pe efectul enorm al publicităţii şi pe o creştere spectaculoasă a cifrei de afaceri

Februarie 2019 – La 10 martie aşteptarea va lua sfârşit. La acea dată va avea loc, la Quatar, prima cursă a noului sezon în MotoGP. Specialistul german în lubrifianţi LIQUI MOLY este multiplu reprezentat la acest eveniment, unde dispune de o nouă speranţă.

În cadrul Moto2 experţii în lubrifianţi vor continua cooperarea cu echipa IntactGP. Prezentarea acesteia a avut loc la Swiss Moto în Zürich, căci noua speranţă vine din Elveţia: Tom Lüthi. În 2017 a fost vicecampion mondial la Moto2, iar acum va porni la vânătoare de puncte împreună cu Marcel Schrötter. „Aceasta este o obligaţie senzaţională care ne va da impulsuri importante pentru afacerea noastră în domeniul motorbike, şi nu numai în Elveţia“, subliniază Carlos Travé, el însuşi elveţian şi responsabil pentru domeniul motociclete la LIQUI MOLY.

Impulsuri importante vin şi de la o altă colaborare: LIQUI MOLY este din 2015 furnizor exclusiv de lubrifianţi pentru clasele Moto2 şi Moto3. „Toate echipele folosesc produsul nostru 4T Synth 5W-40 Race. Indiferent cine trece primul linia de sosire, LIQUI MOLY câştigă întotdeauna“, spune Carlos Travé. Neobişnuit pentru sportul cu motor: Nu este vorba despre un lubrifiant dezvoltat special pentru curse, ci – şi asta este partea specială – de un lubrifiant atât de bun că este eficient atât pe stradă, cât şi pista de curse, şi asta la fiecare weekend de curse, la mai mult de 60 de motociclete. Calitate ‚Made in Germany‘, care confirmă de fiecare dată.

Din punct de vedere al prezenţei media, sponsorizarea MotoGP este o clasă în sine: Cea mai de succes serie de curse de motociclism din lume se va transmite în mai mult de 200 de ţări şi va fi urmărită de aproape 300 de milioane de oameni per sezon. În medie, mai mult de 100.000 spectatori privesc cursele la faţa locului. „Bineînţeles că cel mai iubit brand de uleiuri din Germania nu are voie să lipsească de la un astfel de eveniment“, declară directorul de marketing Peter Baumann. Logo-ul LIQUI MOLY este prezent în 15 din cele 19 weekend-uri pe pista de curse, pe Internet şi la televiziune, peste tot pe glob. Peter Baumann: „Alături showtruck-ul nostru LIQUI MOLY aşteaptă fanii pe pistă la numeroase curse europene.“

Măsuri de pe urma cărora avem nu vorbe în vânt, ci cifre tangibile: În ultimii cinci ani LIQUI MOLY şi-a mărit aproape de patru ori cifra de afaceri cu produsele din domeniul motorbike. „Şi acesta este doar un aspect din multele, pentru că colaborările din MotoGP urmează să ajute în continuare la creşterea notorietăţii brandului LIQUI MOLY şi la creşterea cererii globale pentru produsele noastre în întreaga lume“, declară directorul de marketing. „Şi astfel suntem pe un drum cu adevărat bun.“

Categories: Noutati